COMFORTY
Cum lucram ?
1. Înțelegem că fiecare proiect are propriile cerințe și nevoi; știm că punerea întrebărilor corecte ne poate duce la soluția potrivită.Analizam bugetul dvs. și vă putem oferi soluții alternative, dacă este necesar.
Organizare
2. Planificăm o gamă variată de proiecte care sunt rezultatul colaborării cu designeri de interior, dezvoltatori de hoteluri și restaurante și cei care împărtășesc pasiunea noastră pentru a crea ceva unic.Colaborăm îndeaproape cu partenerii noștri pentru a discuta și a înțelege nevoile lor.
Livrare
Oferim soluții pentru orice tip de proiect B2B.Ne putem adapta la diferiti timpi de livrare și locații.
Vânzări
Consultanții noștri de vânzări ajută clienții noștri la transpunerea ideilor în realitate.Oferim informatii despre ce tipuri de mobilier funcționează cel mai bine pentru diferite proiecte – hoteluri, cafenele, restaurante, mall-uri, birouri sau spatii publice.
Furnizori
Avem furnizori internaționali, selectați astfel încât să răspundă standardelor de calitate și promptitudine.Alegem produse conform cerințelor fiecărui proiect in parte.
Logistică
Echipa de logistică asigură că obiectele de mobilier comandate ajung la locul potrivit la momentul potrivit. Avem toate resursele necesare pentru a livra produse la nivel national.
Pentru oferta de pret sau pentru orice fel de informatii suplimentare legate de produsele noastre, va rugam sa ne contactati: